Thursday, August 29, 2013

Preporuke - kozmetika

Pre par meseci sam napravila post o kozmetici koja mi je u datom trenutku odgovarala.
U ovom postu, preporucicu vam neke od stvari kojima sam jako zadovoljna a koje se cesto koriste.
Vazno - slike nisu obradjivane ni u kakvom programu.


- Mixa hidratantna krema  za osetljivu kozu
- Essence bronzer
- Maybelline Everfresh korektor
- Gabrini lak sa sitnim sljokicama D 50
- Bourjois sjaj Les nudes 33
- She ruz 140
- Alverde duo highlighter
- Clinique make up remover
- Paris Hilton - Tokio


- Mixa je relativno od skora na nasem trzistu, Nakon par preporuka, isprobala sam tester koje mozete pronaci u DM ili Lili radnjama  i pazarila ovu kremu za osetljivu kozu. S obzirom da  je moja koza suva i retko sta joj prija, ova kremica sa ekstraktom ruze me je prijatno iznenadila. Dodala bih da nema alkohola, parabena i da je hipoalergijska a cena pristupacna.

- Essence bronzer nijansa 20 - na slici deluje tamno jer nije razmazan inace se prilagodjava mojoj svetlijoj nijansi. Nezan miris, dobra  cena i  divan odsjaj.

- Maybelline Ever Fresh concealer nijansa light beige. Ovo malo pakovanje zaista dugo traje ( doduse, ne stavljam ga cesto :)) i ima sjajnu cetkicu. Dobar je kako za podocnjake, tako i za fleke i crvenilo.

- Alverde duo highlighter je fantasticna stvar. Prvo, da napomenem da je Alverde linija na organskoj bazi i ima je u svim DM prodavnicama. Drugo, njihove cene su sasvim pristojne bas kao i ovog - oko 300,00 din. Unutra imate ogledalce, ispod kojeg je highlighter kremaste strukture, dok je ispod njega deo sa highlighterom u prahu. Sa ovim nema omaske, sigurno ce vam se dopasti!





gore levo - korektor  ( nanet a udesno i razmazan ) , sredina alverde highlighter, dole desno essence bronzer

- Gabrini lak D50 - jeftin, prelep, omiljeni. Na slikama mozete videti isti, ispod kojeg se nalazi lak boje bele kafe.

- Bourjois lipgloss Les nudes no.33 je moj omiljeni sjaj. Cena je malo jaca - oko 1000,00 ali je vrlo kvalitetan, nema onog groznog efekta lepljenja, ima dobar odsjaj zbog mnostvasljokica i dugo traje.




- S-he ruz no.140 je moja omiljena nijansa crvene nakon meseci trazenja. Ne razmazuje se, ne ostavlja previse tragova na casi/cigaretama itd.i cena je bas povoljna - oko 300,00 din. U svim DM radnjama.




- Cliniquemake up remover for eyes and lips - ukoliko vam oci reaguju nakon svakog skidanja sminke, kreme, maskare itd.ovim proizvodom cete se oduseviti. Pre upotrebe promuckati jer ima dve faze, za skidanje sminke i negu pa ce vam nakon toga na licu ostati divan barsunasti sloj. Antialergijski je i bez mirisa.

- Paris Hilton Tokio je parfem koji sam dobila na poklon. Pravi letnji parfem, osvezavajuci i traje jako dugo.







Da li ste isprobale neki  od ovih proizvoda? Da li su vam se dopali ili vam nisu prijali?





Jos jedna preporuka - rad lakse pada u lepom okruzenju, uz zdrave grickalice i divan miris.
Ja sam u ljubavi sa svecom koja mirise na mango i papaju :)





6 comments:

  1. u mixa kremicu sam i sama zaljubljena, a clinique skidac mi deluje odlicno, bas cu ga pogledati :)

    ReplyDelete
  2. Gde si našla ovaj Gabrini lak za nokte i šta dobijam kao 300ti član ;)
    :*

    ReplyDelete
  3. Mixa - imam za kozu sa crvenilom, prija mi, mada ne mogu sa sigurnoscu reci da li je ili ne smanjila crvenilo.
    S-he ruz - imam 130 i sa uzivanjem ga koristim :), svidja mi se sto je lagan, nekako mat. Brzo "pojedem" ruz, pa mi je ovaj ok.
    A mirisna sveca - probaj Dr.Pasha, ja sam odusevljena, cela mi soba mirise, a mirise i kad se ne upali ... i moze da se maze po telu :)

    ReplyDelete
  4. Kolko lijepih stvarcica. Obozavam kozmetiku.

    ReplyDelete
  5. Ja imam Essence mosaic puder i obozavam ga! :)

    ReplyDelete