Friday, October 19, 2012

Poslednji suncani dani ove jeseni :)

Bar tako kazu. Iskoristila sam priliku i otisla sa drugarom na dorucak i kafu (u 14h :))Nosila sam ove ogrooomne cipele, obicno ne nosim stikle u sred bela dana no, nove su pa me svaka devojka razume. Iako ne deluju tako, vrlo su udobne. Isto tako, ne sminkam se cesto. Sada sam malo pod alergijom, neki pauk me spopao, pa imam samo Clinique ruz koji sam dobila u paketu od Clinique kozmetike koja je bila sponzor Uscefashion bloger takmicenja. Ruz-sjaj je fantastican jer uopste nije lepljiv.
Sjane mindjuse sa perjem sam nasla za celih 199,00 dinara u jednoj sjajnoj radnji u Kraljevu, skroz sam zaljubljena u njih :)Torbicu sam narucila iz Tasnarije, vrlo je laka za kombinovanje, obrnes stranu koju zelis i to je to. Volela bih da imam identicne u svim mogucim bojama jer sam manijak po pitanju torbi :) Obzirom da volim kada nadjem neku krpicu po lepoj (citaj:niskoj) ceni, pohvalicu se da sam ove farmerice platila hiljadu dinara :)

They said this are the last sunny days. I went with my friend for a breakfast and coffee ( at 2PM :))). I wore this huge shoes - I dont usuualy wear high heels over the day but this pair are new so you should understand me. They are very comfortable and easy to walk in them. Also, I dont do make up over the day. I have only Cliniuque lipstick that I got from sponzor on Usce fashion bloger competition. I am little turgid, some spider bite me.The lipstick is great, it isnt tack.



f











Pozdrav od mojih drugara, hteli su da se nadju u postu :)

Podsecanje na fb stranicu bloga kliknite ovde.

Jakna - no brand
Duks - Todor
Farke - no brand
Torba - Tasnarija
Cipele - no brand

3 comments: