Tuesday, October 25, 2011

Zenske omiljenosti! Part 1

Ne znam da li ste primetili da u nasoj lepoj zemlji vecina fura manje-vise isti fazon;ista sminka, oedca, nakit itd. Sledeci sve suprotno od toga, dosla sam do vrlo zanimljivih sajtova i stranica. Ako volite da odskacete od vecine, da imate unikatne modele torbi, nakita i ostalih detalja uzivajte narednih par minuta. Resila sam da Vam predstavim, preporucim i pokazem kakvih sve kreativnih devojaka ima u zemlji Srbiji. Mnogo vise nego sto ocekujete, sasvim sigurno. Od raznog nakita, dragog, poludragog i kvalitetne bizuterije, preko masna i svim oblicima do prelepih torbi...Uzivajte u ovom postu a nadam se i u nekoj od ovih stvarcica koje zivot znace ;)





Za pocetak, malo nakita- prstenja i mindjusa.Ovo je rucno izradjen nakit od raznih materijala a vise slika mozete videti na OVOM LINKU. Takodje, mozete u dogovoru sami odabrati boju. Biram prstenje :)




Tasne, jedan od omiljenih detalja. Znam da i vi imate pun orman pomenutih ali ovakve sumnjam da posedujete.  (fb stranica).Jednostavne, kvalitetne, ono sto je vrlo vrlo vazno nisu skupe i kroz desetak dana cu zeljno iscekivati postara sa mojom ;)







Na stranici Vivid nakita mozete naci gomilu neobicnog nakita a meni se mnogo dopala ova ogrlica




.
Azalea nakit predstavlja rucno radjeni nakit- narukvice, ogrlice, mindjuse. U ovu sam zaljubljena :)))



Sada se prebacujemo na masne svih oblika, velicina, dezena i namena! Mogu predstavljati prsten, bros a mogu biti i na mindjusama.
Meni su se posebno dopale mindjuse.
Vise slika OVDE.



Na ovoj fb stranici mozete videti radove mladih dizajnera-unikate i jedinstvene modele kao i rektih vintage modela.

Mirine rucno radjene cestitke i fotoalbume mozete videti na ovoj stranici. Prijatno sam se iznenadila koliko divno izgleda. Fenomenalan poklon za neciji rodjendan, krstenje, svadbu itd.

Ukoliko niste znali, magazin Wannebe je pre par dana poceo sa rasprodajama koje ce trajati po nedelju dana-svane nedelj, druga ponuda.

- mozete se registrovati, razgledati i naruciti krpicu koja vam je zapala za oko OVDE.

Uskoro, i drugi deo posta, sa novim i zanimljivim detaljima. Ukoliko imate da preporucite neki, pisite :)

No comments:

Post a Comment